Agoda

Agoda Partner Site Verification agoda-partner-site-verification: AgodaPartnerVerification.html

Wednesday 9 July 2014

Plastic Clipper VS Hair Clipper and Hair Band

Salam Ramadhan semua.Alhamdulillah, hari ni dah 19 Ramadhan.Pose still penuh lg..huhu.Rini nk story sikit mengenai Plastic Clipper VS Hair Clipper & Hair Band.Selalunya, Plastic Clipper digunakan untuk klip plastik2 yang telah dibuka di mana bahan di dalamnya, tidak habis digunakan. Macam saya, Plastik Clipper digunakan untuk klip sepaket susu Dugro anak saya.Sepaket susu yang dibuka dimasukkan ke dalam bekas/tupperware,tapi tidak cukup untuk kesemua 900g susu tu.

One day tu, anak saya terjumpa Plastic Clipper tu. Then si kecik terus suruh saya pakaikan kat rambut die yg sikit tu.Ape lagi,saya punye la gelakkan anak sy.Sy cakap ni bukan sepit rambut,tp untuk plastik.Ape lagi,die argue ngan sy cakap tu sepit rambut.Sampai die merengek nak jugak pakai kat rambut.Adoiii la anak.... Kat rumah mmg takde sepit rambut sebab sebelum2 ni, Balqis memang tak suke pakai any accessories kat rambut.Memang die akan bukak dan buangkan..So,nak tak nak,sy pakikan lah jugak Plastic Clipper kat rambut die.Dah la plastic clipper tu panjang,tak sesuai langsung kalau diletakkan kat atas rambut Balqis yang sikit itu...

 Cer tengok Plastic Clipper tu.Bila saya nk buka, abes Balqis marah saya.Dia nak jugak pakai.Nasib baiklah kt dalam umah.Kalau kat luar,malu mama sayang oi...

Confident dengan 'HAIR' Clipper die.

Then, esoknye mama decide waktu rehat nak singgah Jusco untuk belikan Hair Clipper and Hairband untuk Balqis.Banyak juga saya belikan hair accessoris untuk si kecik.Yerlah, nak raya kan...

Koleksi hair accessories untuk Balqis..Mama punye cekak rambut yang kaler purple je satu..hehe

Gambar si kecik melaram ngn hair accessories tunggu dulu yer.Raya nanti baru sy post.Surpriseee....hehe. Kla,bye.

No comments:

Post a Comment